top of page

Medlemsside

Public·22 members

Hei. Jeg satt bare og klikket litt rundt tidligere i kveld og endte opp på noen sider med ulike menyer og korte beskrivelser. Etter hvert var jeg inne på

og prøvde egentlig bare å forstå hva de forskjellige delene handlet om. Jeg så flere seksjoner med spilleautomater, bonusgreier og noen sider om betalinger og mobilting. Noen undersider hadde små profiler og korte tekster mens andre bare fortsatte med flere lister lenger ned. Jeg åpnet også et par live sections men leste ikke alt så nøye. Det ble mest scrolling og litt tilfeldig klikking mellom forskjellige kategorier. Er det flere som bare havner på sånne sider og blir sittende en stund uten plan?

7 Views
Billie Nikelson
Billie Nikelson
3 days ago

Ja faktisk, jeg kikket litt der selv for noen dager siden. Det tok litt tid før jeg skjønte hva som var egne sider og hva som bare var forskjellige seksjoner på samme sted. Jeg så også flere deler med live spill, spilleautomater og noen betalingsmetoder da jeg klikket rundt der inne. Noen steder var det korte beskrivelser under kategoriene mens andre sider hadde lange lister med forskjellige ting. Jeg åpnet også noen mobilrelaterte deler uten egentlig å lete etter noe spesielt. Følte mest at jeg bare hoppet videre mellom menyer hele tiden. Man merker nesten ikke hvor lenge man sitter der når det stadig dukker opp nye undersider.

bottom of page