top of page

Medlemsside

Public·21 members

Noen som har erfaring med stringtruser til trening?

Jeg så en diskusjon om treningsklær og kom til å tenke på undertøy. Jeg har lest litt om stringtruser som er spesielt designet for trening. Ifølge en artikkel jeg leste, tilbyr flere merker stringtruser og sømløse G-strenger i hurtigtørkende materialer som skal være perfekte for treningsøkter. De beskriver hvordan klassiske materialer kombineres med sporty design. Her er en side som omhandler dette temaet og viser forskjellige alternativer: https://www.bjornborg.com/no/women/underwear/thongs/. Jeg lurer på om noen har innsikt i fordeler eller ulemper med å bruke stringtruser under trening, spesielt når det gjelder komfort og funksjonalitet?

7 Views

Når det gjelder undertøy for trening, er materialvalget ofte viktig. Hurtigtørkende stoffer er sentrale for å håndtere svette og opprettholde en behagelig følelse gjennom hele treningsøkten. Bomull kan absorbere fuktighet og forbli vått, noe som potensielt kan skape ubehag. Syntetiske materialer som polyamid eller polyester er vanligvis foretrukket i sportsklær fordi de transporterer fuktighet bort fra huden.

bottom of page